Zwroty / reklamacje
Szanowny Kliencie,
Jeśli chcesz zwrócić produkt, wykonaj następujące kroki:
1. przygotować towar do zwrotu
Zapakuj towar z powrotem w oryginalne opakowanie (jeśli to możliwe) lub inne odpowiednie opakowanie, które zapewni bezpieczny transport.
2. Dołącz niezbędne informacje
Do opakowania należy dołączyć numer faktury lub zamówienia oraz swoje imię i nazwisko. Pomoże nam to szybko zidentyfikować zwrot i przyspieszy proces zwrotu.
3. Wybierz firmę kurierską
Wybierz preferowaną firmę kurierską i wyślij paczkę na następujący adres:
UNUO
Vozicka 2604 - hala IV. areal Dvorak
390 02 Tabor
Czech Republic
Zwracamy koszty przesyłki do 34 zl, wystarczy przesłać nam kopię dowodu nadania pocztą elektroniczną.
4. Przetwarzanie zwrotu
Jak tylko otrzymamy zwrócone towary, rozpoczniemy ich przetwarzanie. O postępach będziemy informować e-mailem. Pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego opłacono zamówienie, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.